در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ ترکی اوزیر مهدی زاده من نلر آرزو ادیم

    197 بازدید شنبه 19 آبان 1397
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 1 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 1

     

    دانلود آهنگ ترکی اوزیر مهدی زاده من نلر آرزو ادیم با کیفیت عالی

    Download New Music Uzeyir Mehdizade Man Nalar Arzo Edim

    من نلر آرزو ادم قارشیما چیخدی نلر

    پس هاردان بیلیدیم قیسمتیمدیر غم کدر

    آهنگ اوزیر مهدی زاده من نلر آرزو ادیم

    به همراه متن آهنگ

    متن آهنگ من نلر آرزو ادیم اوزیر مهدی زاده

    من نلر آرزو ادم قارشیما چیخدی نلر پس هاردان بیلیدیم قیسمتیمدیر غم کدر

    بیز بله دییردیک اخی بیزه نلر اولدو یا یولوموز باغلاندی یا بیزه دیدی نذر

    چوخ غمی دوشومه سن بله غم ایلمه بیلیرم آغیردیر هچ بیرکسه سویلمه

    دشمنلر سوینه یانقی ورلر سنه گلجیم قاباغدادی بدبختم دمه دمه

    چوخ تاصف ایلیرم پس نیه بله اولدو گوزومون نورونو یادلار الیمنن آلدی

    سن آیری من آیری یولوموزو آیری سالدی چوخ تاصف ایلیرم پس نیه بله اولدو

    گول بالام آغلاما هر بیشعی یاخشی اولار بیرگونده غم گدر خوشبخلیق سنه قالار

    عمرومو ده ورر عیبی یوخ منن آلار گول بالام آغلاما هر بیشعی یاخشی اولار

     

    تانریما شکرکی سنی قلبیمه سالدی پیشماندا دیلم نه اسون وردی الدی آغلاما سیلیمز او خاطیرلر قالدی

    اوز دردیم باشیمن آغری یادیمدادر یارمن جانمن قارغیسی یادمدادی

    اوندا گوردوم سنی نجه ناراحاتیدین گیزیلجه اغلادین هامسی یادیمدادی

    چوخ تاصف ایلیرم پس نیه بله اولدو گوزومون نورونو یادلار الیمنن آلدی

    سن آیری من آیری یولوموزو آیری سالدی چوخ تاصف ایلیرم پس نیه بله اولدو

    گول بالام آغلاما هر بیشعی یاخشی اولار بیرگونده غم گدر خوشبخلیق سنه قالار

    عمرومو ده ورر عیبی یوخ منن آلار گول بالام آغلاما هر بیشعی یاخشی اولار

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 12
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 1
      بازديد ديروز : 23
      بازديد کننده امروز : 0
      بازديد کننده ديروز : 4
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 25
      بازديد ماه : 24
      بازديد سال : 766
      بازديد کلي : 5,085
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.144.161.116
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • متن آهنگ راغب حالتو میخرم
    • موزیک جدید کامران مولایی رفیق فاب
    • دانلود آهنگ امید افخم عشق دلم
    • دانلود آهنگ مصطفی یگانه اسم منو ببر
    • دانلود آهنگ باراد طوفانی
    • دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو
    • دانلود آهنگ ترکی اوزیر مهدی زاده من نلر آرزو ادیم
    • دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری لبخند تو
    • دانلود آهنگ کردی حمید حمیدی باران بارانه
    • دانلود آهنگ کمال گلچین اسیر میلەی زندانم
    مطالب پربازدید
    • دانلود آهنگ ترکی اوزیر مهدی زاده من نلر آرزو ادیم
    • دانلود آهنگ باراد طوفانی
    • دانلود آهنگ مصطفی یگانه اسم منو ببر
    • دانلود آهنگ امید افخم عشق دلم
    • دانلود آهنگ سامان جلیلی فوق العاده
    • دانلود آهنگ کردی حمید حمیدی باران بارانه
    • دانلود آهنگ علیرضا روزگار آشفته حالی
    • دانلود آهنگ کمال گلچین اسیر میلەی زندانم
    • دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو
    • دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری لبخند تو
    مطالب تصادفی
    • دانلود آهنگ کمال گلچین اسیر میلەی زندانم
    • موزیک جدید کامران مولایی رفیق فاب
    • دانلود آهنگ علیرضا روزگار آشفته حالی
    • دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو
    • دانلود آهنگ باراد طوفانی
    • دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری لبخند تو
    • دانلود آهنگ کردی حمید حمیدی باران بارانه
    • متن آهنگ راغب حالتو میخرم
    • دانلود آهنگ ترکی اوزیر مهدی زاده من نلر آرزو ادیم
    • دانلود آهنگ مصطفی یگانه اسم منو ببر