در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    دانلود آهنگ امید افخم عشق دلم

    70 بازدید شنبه 19 آبان 1397
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    دانلود آهنگ جدید امید افخم عشق دلم با کیفیت عالی MP3 320

    Download New Music Omid Afkham Eshghe Delam

    قبل از اینکه تورو بشناسم یه چیزی تو زندگی کم بود

    واسه ی این دل دیوونه عاشقی یه حس مبهم بود

    آهنگ امید افخم عشق دلم

    به همراه متن آهنگ

     

    متن آهنگ عشق دلم امید افخم

    قبل از اینکه تورو بشناسم یه چیزی تو زندگی کم بود
    واسه ی این دل دیوونه عاشقی یه حس مبهم بود
    تو رسیدی و دلم حس کرد همه چیشو داره میبازه
    گفتی هیچ کسی نمیتونه بینمون فاصله بندازه
    عشق دلم دلو آروم میکنی وقتی بهم زل میزنی
    حس خوبیه که هر لحظه تو همراه منی
    عشق دلم این روزا که پیشمی حال و هوام یه جور دیگس
    مگه میشه به چشای مهربون دل نبست

    حالمون خوبه کنار هم زندگیمون مثل یه رویاس
    وقتی میخونم واسه چشمات همه ی ترانه هام زیباس
    حالمون خوبه کنار هم منو عادت به خودت دادی
    تو یه اتفاق خوبی که توی سرنوشتم افتادی
    عشق دلم دلو آروم میکنی وقتی بهم زل میزنی
    حس خوبیه که هر لحظه تو همراه منی
    عشق دلم این روزا که پیشمی حال و هوام یه جور دیگس
    مگه میشه به چشای مهربون دل نبست

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 12
      کل نظرات : 0
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 0
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 22
      بازديد ديروز : 1
      بازديد کننده امروز : 2
      بازديد کننده ديروز : 4
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 23
      بازديد ماه : 22
      بازديد سال : 764
      بازديد کلي : 5,083
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.222.162.216
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • متن آهنگ راغب حالتو میخرم
    • موزیک جدید کامران مولایی رفیق فاب
    • دانلود آهنگ امید افخم عشق دلم
    • دانلود آهنگ مصطفی یگانه اسم منو ببر
    • دانلود آهنگ باراد طوفانی
    • دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو
    • دانلود آهنگ ترکی اوزیر مهدی زاده من نلر آرزو ادیم
    • دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری لبخند تو
    • دانلود آهنگ کردی حمید حمیدی باران بارانه
    • دانلود آهنگ کمال گلچین اسیر میلەی زندانم
    مطالب پربازدید
    • دانلود آهنگ ترکی اوزیر مهدی زاده من نلر آرزو ادیم
    • دانلود آهنگ باراد طوفانی
    • دانلود آهنگ مصطفی یگانه اسم منو ببر
    • دانلود آهنگ امید افخم عشق دلم
    • دانلود آهنگ سامان جلیلی فوق العاده
    • دانلود آهنگ کردی حمید حمیدی باران بارانه
    • دانلود آهنگ علیرضا روزگار آشفته حالی
    • دانلود آهنگ کمال گلچین اسیر میلەی زندانم
    • دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو
    • دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری لبخند تو
    مطالب تصادفی
    • دانلود آهنگ مصطفی یگانه اسم منو ببر
    • دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو
    • دانلود آهنگ باراد طوفانی
    • دانلود آهنگ سامان جلیلی فوق العاده
    • دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری لبخند تو
    • دانلود آهنگ امید افخم عشق دلم
    • موزیک جدید کامران مولایی رفیق فاب
    • دانلود آهنگ کردی حمید حمیدی باران بارانه
    • متن آهنگ راغب حالتو میخرم
    • دانلود آهنگ علیرضا روزگار آشفته حالی